2016. március 13., vasárnap

Az idei év első versenyén jártunk

Vasárnap Uzsán jártunk, a 2016-os év első hivatalos versenyén, a Vas-Veszprém-Zala megyei hosszútávú bajnokságon.




Mindenki nagyon jól teljesített, 8 érmet gyűjtött be a csapat gyorsabbik fele, természetesen innentől kezdve a Haladás VSE színeiben. Immár lassan 70 leigazolt versenyengedélyes sportoló van egyesületünkben. Elképzelni sem tudtam volna 3 évvel ezelőtt, hogy ennyi csapattársam lesz mostanra. Én személy szerint örülök, és minden új tagot sok szeretettel üdvözlünk a köreinkben.:)

Érmeseink

Sarkadi Borbála (3.), Bognár Zoltán (3.), Gulyás Anett (1.), Vincze Rebeka (3.), Décsey Emőke (2) Koczka Gabriella (3.), Koczka Tibor (1.), Juhász Júlia (1)


Koczka Tibor - Juhász Júlia - Vincze Rebeka - Koczka Gabriella - Sarkadi Borbála - Gulyás Anett - Décsey Emőke - Bognár Zoltán

Gratulálok nekik! Az évben is hasonlóan sikeres versenyeket kívánok nekik!

VVZ megyei hosszútávú bajnokság 2016.03.06 eredményei

Ki vagyok én?beszámoló az egyik Haladás VSE tájfutójának a versenyről

Az első beszámolónk nem más, mint Gulyás Anett, aki a VVZ megyei hosszútávú bajnokságon  1. helyezett lett a női 18-as kategóriában. Anett még 2013-ban kezdte a tájfutást, amikor a Nagy Sportágválasztón Szombathelyen, szívébe lopta magát ez a sport. Mindenképp olyan sportot szeretett volna, ami egy olyan pluszt ad a hétköznapokon, hétvégéken, hogy feltöltődve kezdhesse a következő hét kihívásait. Ez valószínűleg bevált neki, mivel a mai napig szívvel-lélekkel űzi a tájfutást szebb napjain. 

Anettről bővebben: Mersevát büszke lakója, 2013 óta a szombathelyi Nagy Lajos Gimnázium padjait koptatja, jelenleg 11. osztályos. Nem csak az iskolában szorgalmas, de szüleinek rendkívül sokat segít az otthoni állattartásban. Van két testvére, egy nővére és egy öccse. 

„Már vártam, hogy futhassak az idei év első versenyén, azonban az izgatottság mellett minimális félelem is volt bennem. 
Januárban betöltöttem a 17-et, ezért ettől az évtől már N18-ban indulok, ami egy új kihívást jelent számomra. Emellett egyszer már részt vettem egy versenyen korábban, amely szintén ezen a terepen zajlott, ezért egy technikás küzdelemre számítottam, és nem is maradt el…
Úgy döntöttem, hogy először csak az első pontomra fókuszálok, majd mindig a következőre. 
Így a rajtban tanulmányoztam az első pontomat, elindultam, és reméltem, hogy viszonylag könnyen megtalálom, ahogy az utána lévő többit is.
Változó érzéseim voltak, ahogy ez általában lenni szokott. Jól éreztem magam, és élveztem a futást, illetve a tájfutást, de sajnos volt olyan is, amikor bizonytalan voltam. Úgy gondolom -ahogy ezt a verseny is igazolja- a tájékozódásomat még fejlesztenem kell, és ezáltal valószínűleg majd biztosabbá is válhatok.
Miután megfogtam a befutó pontot, elkezdtem gyorsabban futni, majd a végén már sprinteltem, egészen a célig. 
Motivált, hogy hamarosan beérek a célba, illetve a szurkolás is erőt adott, és reménykedtem benne, hogy egy kis pluszt még hozzá tudok tenni az eredményhez.
Úgy mentem el a versenyre, hogy szeretnék egy jót futni, illetve megpróbálom a tőlem telhető legtöbbet megtenni.
Amikor beértem, akkor sem éreztem, hogy én voltam a legjobb, ezért váratlanul ért, amikor megtudtam az eredményt. Nagyon meglepődtem, de természetesen nagyon örültem neki.”



/Gulyás Anett, Mersevát, 2016.03.12./
 
A Haladás VSE tájfutói az első versenyen

 A versenyen készült további képeink ezen a linken érhetők el: 
https://goo.gl/photos/TmTH4VyrxoYoWbkn9

Kiss Johanna Eperke




1 megjegyzés: